Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси преди да купя 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    щом се чудиш не си взимай алфа,това е моя съвет.

    Comment


    • #17
      Renault Megane coach 1.6 90hp,Ford Escort 1.6 90hp - Имаме фирма и работя като шофьор навъртял съм достатъчно километри и на двете посочени коли.Имам Алфа от скоро - изказвам мнение !
      Alfa Romeo 145 Twin Spark 1.6 120hp

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от _br4vo_ Покажи съобщение
        щом се чудиш не си взимай алфа,това е моя съвет.
        Супер тъпотия. Много ясно, че човек като преминава от една марка към друга, ще иска най-малкото съвет или мнение. Тук повечето мнения нямат връзка с темата...
        Мое мнение: 147 много ми харесва като дизайн, прилични екстри, изгодна цена. 1.9 jtd е отличен двигател. Няма да сбъркаш !

        Comment


        • #19
          147

          Намериш ли си добре подържана 147-ца,няма да съжаляваш,особено ако е жтд мотора,динамична е и супер комфортна за управление!
          Alfa Romeo 147 1.9JTD 115H.P.-The First

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
            ако опишеш колко коли по марка си имал и колко километра си навъртял със всяка от тях ще ме изкефиш, с тоя пост изглеждаш като пубер
            Ами и АЗ съм пубер имам около 900 000 км на служебни и лични коли ! Около 20 коли съм сменил и винаги се връщам на Алфа !
            Да отбележа,че колите са ми били от 3 до 10 год.
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #21
              Здравей , колега това което говорят другите за алфа са пълни измислици така че забрави ги ! Ако си се спрял на 2.0 ТС имаи едно на ум за Селеспиида .. той не дава не малко проблеми .. и никак не е евтино но пак иначе си мотора е прекрасен ! Лично мой съвет е да се насочиш към JTD-to Много здрав мотор,икономичен. Успех ти желая . Ще чакаме да се похвалиш с покупката !
              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                Ами и АЗ съм пубер имам около 900 000 км на служебни и лични коли ! Около 20 коли съм сменил и винаги се връщам на Алфа !
                Да отбележа,че колите са ми били от 3 до 10 год.
                Точно това искам да кажа , колега!Имам достатъчно навартяни километри и с моето мнение казвам че Алфите са прекрасни автомобили!Ако искаш да си различен си купи Алфа!
                Alfa Romeo 145 Twin Spark 1.6 120hp

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от _br4vo_ Покажи съобщение
                  щом се чудиш не си взимай алфа,това е моя съвет.
                  Подкрепям. Иди в някоя авто къща, седни в нея, ако има възможност обърни едно-две кръгчета и ще разбереш дали 147 е колата за теб.


                  Comment


                  • #24
                    И аз съм се насочил към Алфа 147 за да не отварям друга тема ще задам някой въпрос в темата на колегата да ме изви ни за което. Аз до сега все се оглеждах за бензинка до сега не съм карал дизел до сега , само съм чувал че по принцип поддръжката на дизелов двигател е по скъпа (ремъци масла и др.) . Та с тия препоръки за дизел съм малко объркан. До колкото разбирам бензиновия тс дава дефекти.

                    Comment


                    • #25
                      Приятелю,
                      ангренажа и ролките се сменят на 50 000. Което значи, че един или два пъти ще дадеш 400 лв. През другото време консумативите са по-евтини от на бензинката.
                      Дизела, вървеж-разход няма кой да го бие. Ако караш много вземай дизел, ако не бенз, само да не е на фасня!
                      Mercedes S320 W220
                      Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                        Приятелю,
                        ангренажа и ролките се сменят на 50 000. Което значи, че един или два пъти ще дадеш 400 лв. През другото време консумативите са по-евтини от на бензинката.
                        Дизела, вървеж-разход няма кой да го бие. Ако караш много вземай дизел, ако не бенз, само да не е на фасня!
                        Това за смяната на ангренаж на 50К къде го прочете?
                        Щом дизелът няма кой да го бие на "вървеж-разход", какво значение има дали кара много или малко?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Аз по принцип не карам много около 10к за година ама щом дизела е по надежден от бензинката и с по нисък разход що да не си взема дизелче ?
                          Агренажа и ролките на колко ги дават да се сменя ?

                          Comment


                          • #28
                            Като на всяка кола.
                            Ако маздата ти е била здрава откъм окачване - алфата ще ти се стори кашкавалена.

                            Ако минеш повече от 20к км без нещо да се обади, ще се очудя.
                            Ако няма да си сменяш сам елементите по окачването - като идеш в сервиз и после си платиш - ще псуваш марката

                            Туин спарк и бензин - трябва да си мазохист. Туй последното с риск да ме намразят колегите
                            Last edited by emzo; d.m.y г., 16:41.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                              Като на всяка кола.
                              Ако маздата ти е била здрава откъм окачване - алфата ще ти се стори кашкавалена.

                              Ако минеш повече от 20к км без нещо да се обади, ще се очудя.
                              Ако няма да си сменяш сам елементите по окачването - като идеш в сервиз и после си платиш - ще псуваш марката

                              Туин спарк и бензин - трябва да си мазохист. Туй последното с риск да ме намразят колегите
                              Тъкмо си мислех,че смяна на масло и филтри при бензина е по-евтино,но специално при алфите си е кантар с тва 10-60 за тс-то
                              Ако не ползваш отстъпка съм сигорен,че и голф 4 е скъпа за поддръжка кола.Колите до 10год просто частите им са скъпи според мен.

                              Comment


                              • #30
                                Голфу и без отстъпки е евтин за поддръжка.
                                Мое да е в пъти по-грозен от 147 ама е по-здрав и по-евтин
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X